Numbers Become Art 2014–2016

Mustri autor: Mariliis Newsome 2

Print

Koolidevahelise strateegilise koostöö projekt käivitati 2014. aasta sügisel Cortina D’ampezzo kutsehariduskeskuse eestvedamisel ja tegevused lõppesid mais 2016. Koos Tartu Kunstikooli ja itaallastega osalesid projektis koolid Ungarist Budapestist, Prantsusmaalt Albist, Hispaaniast Cordobast ja Leedust Marijampolest. Ühisprojekti eesmärk oli töötada välja erinevaid metoodikaid, kuidas üldaineid kujundusainetega lõimides neid õppijate jaoks huvitavamaks muuta. Iga partnerkool valis metoodika väljatöötamiseks oma objekti, mida õppetöö käigus mõnest üldainest lähtuvalt uuriti ja millega seotud andmeid kujutati lõpuks infograafiliste vahenditega: Padua Botanic Garden (Itaalia), The Golden Ratio in Albi Cathedral. Mathematics and Architecture. (Prantsusmaa), Sudova Manors (Leedu), Struve Geodetic Arc (Eesti), Toying with the light (Ungari) ja The Cordovan proportion (Hispaania). Projekti jooksul kohtuti Albis (mai 2015), Tartus (september 2015) ja Padovas (mai 2016). Rahvusvahelistel kohtumistel osalesid kõikidest partnerkoolidest projektiga seotud õpetajad ja õpilased.  TKs juhendasid projekti sisutegevusi Janika Nõmmela-Semjonov, Balazs Herczeg ja Deniss Jeršov. Tegevustesse ja rahvusvahelistele töökohtumistele oli kaasatud  ka 4 kujundusgraafika õpilast.

Vaata projektis osalenud õppija Pärtel Vissaku stop motion videot Tartu seminarist ja õpitoast!

Projekti tegevuste ja tulemustega saab tutvuda ühiselt koostatud ja Itaalias valminud  e-raamatus 

 

Info: , +372 53335088